Una grua a les obres de l'Antic Ajuntament de Sant Pere

La reforma de l'edifici, inaugurat l'any 1897, ha d'acabar a finals de juliol

  • La grua, aquest dijous al matí al carrer Major de Sant Pere
Publicat el 25 d’abril de 2025 a les 13:52

La reforma empresa per l'Ajuntament de Terrassa a l'Antic Ajuntament de l'Antic Poble de Sant Pere continua complint etapes i aquest divendres ha ofert una estampa singular i vistosa. Una grua hi ha descarregat material, amb operaris en la coberta de l'edifici, per continuar amb els treballs de climatització.

Les altes temperatures registrades durant l'estiul'Alberg Vallparadís, integrat en el complex, van ser el principal motiu per escometre el procés. Les obres, amb una inversió de gairebé 300.000 euros, van començar fa unes setmanes i han d'estar enllestides abans de finals de juliol.

Cinc mesos

El termini d'execució és de cinc mesos. El projecte consisteix en la climatització de les dependències, especialment les destinades a l’Alberg Vallparadís. La formalització del contracte amb l'empresa adjudicatària, Fuentes y Ariza, es va publicar el passat 27 de febrer.

La grua s'ha instal·lat aquest divendres al matí al carrer Major de Sant Pere. Uns operaris treballaven en la teulada de l'Antic Ajuntament de Sant Pere, inaugurat el maig del 1897.