L’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) ha reprès aquest matí a primera hora tota la seva activitat assistencial programada. Igual que la resta d’hospitals catalans, en el transcurs de la tarda d’ahir va funcionar amb autonomia i sense afectacions gràcies als seus grups electrògens disponibles i es van poder realitzar les intervencions quirúrgiques urgents o no reprogramables.
Les Consultes Externes van romandre obertes fins les 17.30h i s’hi van dur a terme totes les visites programades així com els tractaments previstos d’Hospital de Dia. Pel que fa a l’Atenció Primària, la totalitat dels CAPs van desenvolupar la seva activitat en la mesura que va ser possible.
Pel que fa a l’activitat assistencial, aquest dimarts s’ha reprogramat tota l’activitat quirúrgica ajornable, les proves de radiodiagnòstic així com les visites a Consultes Externes que es van haver d’ajornar. Tant l’HUMT, com els Centres d’Atenció Primària gestionats per MútuaTerrassa com les Consultes Externes han tornat doncs a funcionar amb normalitat. Des de l’entitat s’agraeix la comprensió dels ciutadans i pacients durant les hores de l’apagada elèctrica.