Jornada sòlida dels Castellers de Terrassa a Volpelleres

La colla blau turquesa va descarregar un 4 de 7 amb pilar, un 3 de 7 i un 4 de 7

  • Els Castellers de Terrassa a Volpelleres
Publicat el 08 d’abril de 2025 a les 19:37
Actualitzat el 08 d’abril de 2025 a les 22:13

Com sol ser habitual, el cap de setmana dels Castellers de Terrassa va ser complet. Dissabte van formar part de la Culturassa, malgrat que tant ells com els Minyons no poguessin actuar a la tarda per la pluja.

Diumenge, totes dues colles es van desplaçar a la Diada de Volpelleres, per actuar amb els Bordegassos de Vilanova i els Castellers de Sant Cugat. Els Castellers van triat un 4 de 7 amb pilar per començar la primera ronda, que fent canvis al pom de dalt i a la pinya, es va mostrar ferm en tot moment.

Van prosseguir amb un 3 de 7 tranquil i sòlid des de l’inici. El 4 de 7 va ser el castell que va cloure les rondes de castells. Una estructura que transmet seguretat a la colla blau turquesa, i que serveix per a seguir treballant tant a pinyes com al tronc per a propers objectius.