Jose Riballo, 41 anys

Els seus fills, de cinc i vuit anys, estudien a l’escola Vedruna Vall i han començat la setmana boja “amb un pentinat divertit”. Al llarg d’aquesta setmana, també hauran de portar “un pijama, un davantal i un mitjó de cada color”. Són consignes bàsiques i és per això que “no és molt complicat per a nosaltres”, assegura. Pel que fa a la rua escolar de divendres, explica que els seus fills “es disfressaran sota la temàtica del Quinto”.“Pentinat, pijama, mitjó diferent, davantal... No és molt complicat”
Paul Perera, 42 anys

La setmana boja comporta “una rutina afegida que no sempre va bé, perquè acostumem a apurar bastant”, explica. Té dues filles de tres i cinc anys que estudien a l’escola Bisbat d’Ègara i, sorprenentment, el primer dia “han demanat que vinguessin ‘malferides’, com si haguessin caigut del llit”. L’ha sortit “prou bé”, però tindrà més feina de cara a la rua de divendres, ja que “encara no hem decidit la disfressa”. Expressa que “Carnestoltes em fa il·lusió i mandra a parts iguals”.“Carnestoltes em fa il·lusió i mandra a parts iguals”
Marta Polanco, 31 anys

La Marta té dos fills -de tres i quatre anys- que van a centres diferents. Per això, comenta que, durant la setmana boja, “hi ha un conflicte al matí quan he de disfressar cadascú amb una consigna diferent”. Ahir, va ser el torn “d’un complement al cap i, d’altra banda, posar-se la roba a l’inrevés”. Si ha de dir quelcom positiu sobre Carnestoltes, es queda amb “la il·lusió que tenen els meus fills”. Personalment, manifesta que “la setmana boja no m’agrada gaire”.“No m’agrada gaire la setmana boja de Carnestoltes”
Carlos Ruiz, 36 anys

Durant la setmana boja, s’ha d’encarregar cada matí, juntament amb la seva dona, de disfressar els seus fills amb les consignes que demana l’escola. Agraeix, però, que per a la rua escolar de divendres “només ens demanen que vagin vestits d’un color determinat”. Els seus fills viuen el Carnestoltes “amb il·lusió i aquesta és una de les setmanes més emocionants per a ells”. Per això, “els hi hem fet unes disfresses de diferents personatges de Nintendo”.“Per a la rua escolar, només ens demanen que vagin d’un color”