Endureixen les multes per frau en aparcament per a discapacitats
L’Ajuntament adapta el nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya a una nova normativa que se sotmetrà a votació al Ple del proper 28 de febrer

- Endureixen les multes per frau en aparcament per a discapacitats
Ara a portada
Publicat el 19 de febrer de 2025 a les 17:52
L’Ajuntament ha adaptat el nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya, que afecta a la concessió de les reserves d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda o discapacitat. Aquesta nova normativa se sotmetrà a votació al Ple del proper 28 de febrer, i entrarà en vigor quinze dies hàbils després de la seva publicació íntegra al Butlletí Oficial de la Província.
L’aplicació de la nova normativa comportarà alguns canvis, com ara un increment en les sancions per ús indegut o fraudulent de les places reservades, que ara seran d'entre 301 i 6.000 euros, segons la Llei d’accessibilitat 13/2014.
Notícies recomenades
-
Terrassa Nou aparcament provisional al barri de les Arenes
-
Terrassa Ple d’abril: videovigilància, lloguer social i una declaració contra les guerres a l'ordre del dia
-
Terrassa Suspesa la protesta dels veïns d'Arquimedes i Galileu
-
Terrassa Un incendi de contenidors afecta un edifici d'habitatges de Terrassa