Un altre endarreriment del nou institut escola de Terrassa?
La nova data prevista per l'AFA és gener del 2029

- Un altre endarreriment del nou institut escola de Terrassa?
Ara a portada
-
Terrassa El ple ajornat es farà dimecres i inclourà una proposta d'expedient sancionador a Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Tot per Terrassa anuncia accions legals per la samarreta de la portaveu de Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa La històrica Llibreria Boada Riera torna a obrir en forma d'hamburgueseria el dilluns Redacció
Publicat el 11 de febrer de 2025 a les 17:08
Actualitzat el 13 de febrer de 2025 a les 10:51
Un nou retard, l'enèsim, en la construcció de l'institut escola Sala i Badrinas de Terrassa? Doncs tot apunta al fet que sí. Així ho ha denunciat aquest dimarts, 11 de febrer, la junta de l'Associació de Famílies d'Alumnes (AFA) de l'escola, a mode de resum de l'última trobada realitzada amb representants de la Generalitat.
Fa 14 anys que la comunitat educativa espera l'edificació d'aquest centre en l'antic complex fabril de Sala i Badrinas. El juliol del 2024, després de diversos ajornaments, va rebre el gerro d'aigua freda: la inauguració de l'institut escola s'ajornava un any més: no seria en l'inici del curs 2027-2028, com s'indicava oficialment, sinó en el següent, al setembre del 2028.
Fa uns dies, no obstant això, l'associació es va reunir amb representants del Departament d'Educació. "Vam preguntar pel calendari d'obres i, després de les informacions rebudes, ens van dir que féssim nosaltres els càlculs", ha dit Anna Berney, vocal de l'entitat, aquest dimarts. I els càlculs els porten a gener del 2029 com a data probable per a l'obertura del centre. No se sap ni quan començaran les obres. Què passa ara? Segons la informació rebuda per l' AFA, com el projecte afecta a un edifici protegit, "s'ha passat la pilota a l'Ajuntament" i un servei d'arquitectura té nous problemes a resoldre. El desembre passat es va fer públic un nou entrebanc referent a les dimensions del solar.
Notícies recomenades
-
Terrassa Nou aparcament provisional al barri de les Arenes
-
Terrassa Ple d’abril: videovigilància, lloguer social i una declaració contra les guerres a l'ordre del dia
-
Terrassa Suspesa la protesta dels veïns d'Arquimedes i Galileu
-
Terrassa Un incendi de contenidors afecta un edifici d'habitatges de Terrassa