Una Bonoloto de prop de 68.000 euros a Terrassa
Una de les dues butlletes premiades de Segona Categoria del sorteig de diumenge ha estat validada en una administració del centre de la ciutat

- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 de gener del 2025
Ara a portada
Publicat el 07 de gener de 2025 a les 10:18
El punt de venda de loteria número 12.745, situat al raval del Montserrat, 52, de Terrassa, l’administració número 5 de la ciutat, és un dels dos de l’Estat espanyol on s’ha validat una butlleta de la Bonoloto del sorteig de diumenge 5 de gener que ha resultat premiada amb 67.735,39 euros.
Es tracta d’un dels dos encertants de Segona Categoria d’aquest sorteig (cinc encerts i el número complementari). La combinació va ser 05 - 24 - 35 - 41 - 43 - 44, amb el 33 com a complementari.
L'altra butlleta premiada de Segona Categoria s’han venut a Álora (Màlaga).
De Primera Categoria (sis encerts) hi ha hagut un encertant, a Sevilla. El premi, en aquest cas, és de 758.166,54 euros.
Notícies recomenades
-
Terrassa 40 arbres més per l'Anella Verda
-
Terrassa Un gerro de Sant Jordi inspirat en el Pont de Sant Pere
-
Terrassa “Sant Jordi i el drac de la Terra ferida”, guanyador del VIII Concurs de contes de Sant Jordi de MútuaTerrassa
-
Terrassa Un foc en un local afecta un cartell al barri del Segle XX de Terrassa