
Zona blava gratuïta a clients de comerços de Terrassa
L'Ajuntament distribueix 1.600 vals als eixos comercials de Sant Pere i de Ca n'Aurell

- Zona blava gratuïta a clients de comerços de Terrassa
Ara a portada
Publicat el 06 de maig de 2024 a les 13:03
Actualitzat el 06 de maig de 2024 a les 16:34
L'Ajuntament ofereix tiquets de zona blava gratuïts als eixos comercials de Sant Pere i de Ca n'Aurell per facilitar-ne compres ràpides. Des d'aquest dilluns es distribuiran 1.600 tiquets de mitja hora.
El consistori, a través del servei de Comerç, posa a disposició dels establiments comercials de Ca n’Aurell i de Sant Pere vals de zona blava per a oferir-los a la seva clientela. Aquesta iniciativa té per objectiu facilitar les compres ràpides en aquests dos eixos comercials. El cost dels tiquets va a càrrec de l’Ajuntament, "però la distribució l’assumeixen les associacions de comerciats del territori", especifica l'Ajuntament.
En total, des d’aquest diluns es distribuiran 1.600 tiquets de mitja hora. D’aquests, 700 vals s’han destinat a l’associació de comerciants de Ca n’Aurell, 700 a l’associació de comerciants de Sant Pere i 200 a l’Associació de Paradistes del Mercat de Sant Pere.
[caption id="attachment_465833" align="aligncenter" width="700"]
Mercat de Sant Pere, a la plaça del Triomf / ALBERTO TALLÓN[/caption]
Cada associació distribuirà al seu criteri els vals dins del seu àmbit, i cada comerç repartirà discrecionalment els vals a la seva clientela. Tots els establiments i parades participants a la campanya s’hi identificaran amb un cartell a l’aparador i lliuraran amb els vals fulls informatius explicant com funcionen.
