Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) funcionen segons l'horari previst. A l'R4 de Rodalies Renfe hi ha modificacions en el servei per obres que realitza Adif en el corredor mediterrani. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.TALL? ? De dilluns 19 a divendres 30 de juny ?c/ Sant Antoni ? Afectació L1, 3, 6, 7 y 10 ❌? Creu Gran ➡️ Dirigir-se a la parada "Dr. Robert" o " Estació del Nord" pic.twitter.com/EXW6FwQeFc
— Transport Urbà de Terrassa (@tmesa_bus) June 16, 2023
Retencions en llocs puntuals de la C-58, la B-30 i l'AP-7

- El petit, que ha superat la malaltia -
Ara a portada
Publicat el 21 de juny de 2023 a les 07:55
Actualitzat el 21 de juny de 2023 a les 10:39
El Servei Català de Trànsit informa que aquest dimecres al matí a la C-58 sentit nord hi ha congestions del quilòmetre 1,5 al 0, a Montcada i Reixac i Barcelona, cap a Sabadell. Hi ha un carril tallat per una avaria.
A la B-30 sentit sud la circulació és intensa del quilòmetre 10 a l'11, a Barberà i Cerdanyola del Vallès, cap a Tarragona i l'enllaç amb la C-58.
A l'AP-7 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 146 al 149, a Cerdanyola del Vallès, cap a Girona.
Del 19 al 30 de juny, degut a un tall al carrer de Sant Antoni, els autobusos de les línies 2, 3, 6, 7 i 10 en sentit Rambla d'Egara no podran circular per aquest carrer i ho faran pel carrer Prat de la Riba. La parada Creu Gran direcció Rambla d'Egara queda fora de servei. Tmesa recomana dirigir-se a les parades Estació del Nord o bé Dr. Robert.