
- Un policia fora de servei enxampa uns lladres a Terrassa
Ara a portada
Publicat el 31 de març de 2022 a les 19:18
Dos lladres van ser enxampats aquest dimecres a la nit per un policia municipal fora de servei que els va veure forçant la porta d'un establiment de Terrassa. Van fugir, però uns companys del testimoni els van localitzar i detenir poc després.
Eren les 23.24 quan un caporal que en aquells moments no treballava va observar l'acció delictiva. Dos individus forçaven la porta d'un local comercial situat a l'avinguda d'Àngel Sallent, a prop del carrer de l'Infant Martí.
Es van adonar que algú els vigilava i van fugir en direcció al carrer de Watt. Però el policia havia contactat amb la seva central i tres dotacions del cos local es dirigien a la zona.
En efecte, la porta de l'establiment tenia danys. Els lladres no havian pogut entrar-hi. Els agents van cercar els sospitosos i els van trobar a la intersecció del carrer de Marconi amb el de Blasco de Garay.
Portaven una motxilla amb eines. Eren els mateixos de l'intent d'assalt. El caporal els va identificar. Van ser detinguts com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força en grau de temptativa.
Notícies recomenades
-
Terrassa 40 arbres més per l'Anella Verda
-
Terrassa Un gerro de Sant Jordi inspirat en el Pont de Sant Pere
-
Terrassa “Sant Jordi i el drac de la Terra ferida”, guanyador del VIII Concurs de contes de Sant Jordi de MútuaTerrassa
-
Terrassa Un foc en un local afecta un cartell al barri del Segle XX de Terrassa