Desallotjat un edifici per risc d'enfonsament a Terrassa
S'han detectat problemes en unes bigues
Ara a portada
Publicat el 20 de desembre de 2021 a les 17:47
Actualitzat el 21 de desembre de 2021 a les 07:32
Un edifici de Ca n'Aurell ha estat desallotjat avui dilluns per risc d'enfonsament. La decisió s'ha pres després de la inspecció realitzada pels bombers i un arquitecte municipal, segons fonts dels serveis d'emergències, en detectar-se anomalies en unes bigues del soterrani.
Els bombers han rebut l'avís a les 11.49 hores i han desplaçat a la zona, el carrer de l'Infant Martí, dues dotacions, una d'elles de comandament. El terra d'una planta baixa estava aixecat i es considerava la possibilitat que unes bigues estiguessin partides. Els bombers han examinat el forjat i han trobat deficiències en l'estructura, per la qual cosa han informat l'àrea municipal d'Urbanisme perquè un tècnic completés la inspecció.
Al final, després de dues hores d'anàlisi de l'edifici, s'ha resolt el seu desallotjament. L'immoble està situat en el tram del carrer del Infant Martí comprès entre el carrer de Faraday i el de Nicolau Talló.