Era 23 d’abril de l’any 2021 quan començava la nova etapa del Diari de Terrassa. Amb un redisseny de la publicació del paper i de la web, s’apostava per una nova manera de fer periodisme a la ciutat. Conservàvem l’experiència, el prestigi i la presència del mitjà de referència de la ciutat. Però incorporàvem una manera de fer periodisme amb profunditat i rigor, però també amb creativitat i imaginació. Això sí, amb els terrassencs sempre al centre de tota l’estratègia. Per això, la secció de Gent de Terrassa va esdevenir un dels senyals d’identitat d’aquesta nova etapa. Prop d’un miler de terrassencs i terrassenques han explicat qui són a la secció del Retrat. Aquesta secció va donar peu a la creació d’uns premis: els Gent de Terrassa, que enguany ja arribaran a la seva quarta edició.
Han passat quatre anys i, gairebé coincidint amb la mateixa data, la diada de Sant Jordi, hem assolit les 1.000 edicions de la nova etapa del Diari de Terrassa. Han succeït moltes coses a la ciutat durant aquest temps i els periodistes que formen part d’aquest mitjà les han explicat puntualment a través dels diferents canals que tenim (paper, web i xarxes socials).
Terrassa està canviant i el diari es prepara cada dia no només per adaptar-se a aquests canvis, sinó per ser al capdavant. Ens queda molt camí per recórrer, que farem juntament amb els lectors. A ells, els hem d’agrair poder celebrar aquesta efemèride amb una situació consolidada i de contínua modernització i innovació. Cuidant la joia de la corona, que és l’edició en paper, tenim ara una aposta clara: el nou web, amb el qual obrirem una nova era.