El derbi de la dissetena jornada de la lliga de Divisió d'Honor masculina ha acabat en un espectacular marcador d'1 gol a 4 per al CD Terrassa, que s'ha imposat a domicili del Club Egara. Al minut 13, Pau Petchamé ha anotat el primer gol dels visitants i quan faltaven només cinc segons per acabar el primer quart, Edu de Ignacio-Simó ha fet el 0 a 2. A la represa, l'Egara ha retallat diferències gràcies a un stroke transformat per Bruno Ávila, però els de les Pedritxes han continuat atacant i Borja Soler ha fet l'1 a 3 al minut 47. A cinc minuts pel final, Jan Lara ha transformat, de penal-córner, l'1 a 4 definitiu.
Tot i la victòria, els de Jordi Fitó segueixen cinquens a 11 punts de distància del Júnior quan en queden només 15 per disputar. L'Egara, per la seva banda, és sisè amb 23 punts, ja a 15 de la quarta posició.
Per la seva banda, l'Atlètic ha golejat per 9 a 0 el Taburiente al camp Josep Marquès. Dos gols de Pol Cabré-Verdiell, un d'Oriol Campos i un altre de Santi Martín han estat suficients per arribar al descans amb un contundent 4 a 0 per als de Roger Pallarols. Res no ha canviat a la represa i Marc Escudé, Xavi Barutel, Pepe Cunill, Quim Malgosa i Àlex Aymerich han situat el 9 a 0 a l'electrònic.
Polo i Atlètic ocupen les dues primeres posicions amb 43 punts. Els de Ramon Sala han recuperat el lideratge per "goal-average". El Club de Campo és tercer amb 41 punts i el Júnior és quart amb 38.