Andrew Wilson: “Vull fer evolucionar l’equip”
El nou entrenador del conjunt masculí del Club Egara, Andrew Wilson, ja ha iniciat la pretemporada. Treballa amb un grup de més de 40 jugadors, del qual sortirà la plantilla definitiva

- Imatge de la presentació del Mundial, aquest dijous, a Barcelona -
- Gencat
Ara a portada

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 14 de juny de 2024 a les 19:44
Aquesta setmana ha començat la pretemporada del primer equip masculí del Club Egara. El nou entrenador, l’anglès Andrew Wilson, treballa ja en la confecció de la plantilla per a la temporada 2024-2025. Ha començat a veure en acció un ampli club de jugadors, entre integrants del primer equip, de l’Egara 1935 i també diferents juvenils. Més de 40 jugadors s’estan entrenant aquests dies a les instal·lacions del Pla del Bon Aire, en diferents grups. “Vull veure tots els jugadors abans de decidir quins conformaran la plantilla del primer equip de cara a la temporada vinent”, va assenyalar ahir el tècnic, que va ser l’escollit per substituir Ramon Sala, que ha marxat al Polo, on desenvoluparà la tasca de tècnic del primer equip masculí.
Wilson, que continua vinculat a la Federació Espanyola com a responsable d’anàlisi i “scouting” i és també tècnic formador de la Federació Internacional de Hockey. El seu compromís amb el Club Egara serà, inicialment, per a les dues temporades vinents.
Diari de Terrassa va avançar fa dos mesos la incorporació de l’anglès, que ha estat presentat aquesta setmana com a nou entrenador a les instal·lacions del Pla del Bon Aire. Wilson afronta el projecte “amb la màxima il·lusió” i es mostra molt satisfet de tornar al club on va arribar amb 20 anys i es va formar com a tècnic.