Àlex Fernández es perdrà el que queda de temporada
El capità del Terrassa FC pateix una fractura al cinquè metatarsià del peu esquerre

- Àlex Fernández es perdrà el que queda de temporada
Ara a portada
Publicat el 21 de febrer de 2023 a les 17:52
Actualitzat el 21 de febrer de 2023 a les 19:27
Les males notícies s’acumulen en el Terrassa FC. Als resultats esportius de les darreres setmanes, que han allunyat l’equip de la zona de “play-off”, i les continuades baixes per sancions i problemes físics, cal afegir ara la greu lesió del migcampista i capità del conjunt egarenc, Àlex Fernández. El futbolista local no tornarà a jugar aquesta temporada després d’haver patit el diumenge passat el trencament del cinquè metatarsià del peu. Segons la informació feta pública aquest dimarts pel club egarenc, el temps de baixa oscil·larà entre les 10 i les 13 setmanes. Tenint en compte que manquen 12 partits pel final del campionat, la seva participació amb l’equip sembla finalitzada.
“No m’esperava que fos una lesió tan greu. Ha estat un pal molt gran”, explica el jugador del Terrassa. “En aquests moments de la lliga és una notícia molt negativa. Tractant-se d’una lesió òssia hi ha uns temps que s’han de respectar. El temps juga en la meva contra.” Ara haurà d’estar durant tres o quatre setmanes sense recolzar el peu a terra, per iniciar després un segon tram de la recuperació.
Àlex Fernández es va lesionar en el decurs de la segona part del partit contra el Manresa disputat el passat diumenge a l’Estadi Olímpic. Després d’uns minuts en els quals es va apreciar la seva dificultat per córrer, va ser substituït per Óscar Vacas a 12 minuts del final del partit. Jordi López va manifestar després que no patia cap lesió i que hauria pogut completar els 90 minuts. Malgrat això, les proves realitzades posteriorment van confirmar la greu lesió del futbolista local.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC desmenteix que hagi donat més entrades a l'afició del Sabadell
-
Esports L'eficàcia del Tona sotmet un San Cristóbal que no es pot encantar
-
Esports “Ens ho prenem com una final i els jugadors ho saben. Haurem d’estar molt atents”
-
Esports “Un derbi és maco perquè hi ha emocions que condicionen el que passa al camp”