Exigent compromís per al San Cristóbal contra el Manresa
El partit es disputa el diumenge al migdia al camp del Sallent

- Exigent compromís per al San Cristóbal contra el Manresa
Ara a portada
Publicat el 13 de novembre de 2021 a les 07:20
Actualitzat el 12 de novembre de 2021 a les 18:06
El CP San Cristóbal juga aquest diumenge, a les 12, al camp del Sallent contra el Manresa. El conjunt del Bages juga ara en aquest camp a causa de les obres de substitució de la gespa artificial del seu terreny de joc.
Oliver Ballabriga té dos dubtes per problemes físics: Tino Mendoza i Poves. En la seva opinió, jugar a Sallent no influirà en el desenvolupament del partit. "Les dimensions del camp són quasi les mateixes i igual a Sallent hi ha més públic fins i tot", comenta. "No crec que sigui un aspecte important." El San Cristóbal, sisè amb 15 punts, juga contra un rival que és novè amb 14. El Manresa presenta un balanç d'una victòria, dos empats i una derrota a casa. El San Cristóbal ha sumat 8 punts en cinc sortides. El conjunt del Bages, que ha empatat cinc partits, acumula ara cinc jornades seguides sense conèixer la derrota. "El Manresa té un molt bon equip. Ha fitxat jugadors de categoria superior", diu Ballabriga. El darrer va ser l'exjugador del Terrassa FC David Batanero que és, precisament, de Sallent. En el San Cristóbal, el partit serà especial pel defensa Pablo Amantini, que fins fa poques setmanes pertanyia a la plantilla del conjunt manresà.
"Fins al mes de febrer no mirarem la classificació", diu el tècnic del San Cristóbal després de signar tres jornades seguides sense perdre, període en el qual el seu equip ha sumat cinc punts. "El grup està molt igualat i en una setmana pot canviar la teva situació. La segona volta serà molt dura." Ballabriga admet que el San Cristobal es troba en un bon moment de forma. "Podem competir amb garanties contra qualsevol equip."
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC desmenteix que hagi donat més entrades a l'afició del Sabadell
-
Esports L'eficàcia del Tona sotmet un San Cristóbal que no es pot encantar
-
Esports “Ens ho prenem com una final i els jugadors ho saben. Haurem d’estar molt atents”
-
Esports “Un derbi és maco perquè hi ha emocions que condicionen el que passa al camp”