L'Atlètic, convidat a la celebració del doblet del Bloemendaal
Els de Xero Gasol jugaran dissabte amb el Den Bosch

- El sol torna a Terrassa
Ara a portada
-
Esports Un intent d'agressió i un cotxe trencat: el CF Pinell denuncia violència a Santa Bàrbara Redacció
-
-
-
Societat La indústria consorciada al CAT retalla el seu consum d'aigua del minitransvasament Redacció
-
Societat Els preus pugen dos dècimes durant gener al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre Redacció

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 27 d’agost de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 26 d’agost de 2021 a les 17:18
L’Atlètic Terrassa començarà a preparar la temporada als Països Baixos. El Bloemendaal HC, que la temporada passada va guanyar la Hoofdklasse, la lliga holandesa, i també l’Euro Hockey League, ha convidat el primer equip de l’Atlètic als actes de celebració del doblet, que tindran lloc aquest cap de setmana.
El conjunt que prepara Xero Gasol serà el rival dels neerlandesos en el partit que es jugarà diumenge a les 15.30 hores. Serà la reedició de la darrera final de l’Euro Hockey League, aquella final sense públic en la qual el Bloemendaal es va imposar per 5 gols a 2 als de Can Salas.
Per completar el cap de setmana, l’Atlètic s’enfrontarà aquest dissabte a les 13 hores al Den Bosch. Aquest equip va ser el rival del Bloemendaal a les semifinals del “play-off” holandès després de quedar en quarta posició a la lliga regular. A les files d’aquest equip, l’Atlètic s’hi trobarà un vell conegut, Jair Van der Horst, que va disputar la temporada 2018-2019 amb l’Atlètic.
L’expedició egarenca viatjarà demà a primera hora i tornarà dilluns. Posteriorment, el seu objectiu més imminent serà el Campionat de Catalunya, una competició en la qual debutarà contra el Junior el 2 de setembre. La lliga començarà el dia 19.