El Terrassa FC cau per penals amb el Sants i no jugarà la final dels Històrics
Els de Jordi López no podran revalidar el títol diumenge

- Ferida en un accident amb un patinet elèctric
Ara a portada
-
Esports Un intent d'agressió i un cotxe trencat: el CF Pinell denuncia violència a Santa Bàrbara Redacció
-
-
-
Societat La indústria consorciada al CAT retalla el seu consum d'aigua del minitransvasament Redacció
-
Societat Els preus pugen dos dècimes durant gener al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre Redacció

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 07 d’agost de 2021 a les 19:25
Actualitzat el 07 d’agost de 2021 a les 21:31
En una primera semifinal que semblava tenir perfectament controlada davant de la UE Sants, al Terrassa FC li han acabat empatant a un gol a la segona part i l'han eliminat de la 35a edició del Torneig d'Històrics del Futbol Català. Els del barrri de Sants s'han imposat per 3 gols a 4 a la tanda de penals. Diumenge a les 18 hores jugaran la final davant del Sant Andreu, que s'ha imposat per 5 a 3 als penals al debutant Manresa després que el temps reglamentari acabés també amb 1 a 1.
El tècnic del Terrassa FC, Jordi López, ha alineat un onze a cada part. Han començat Juanvi (presentat divendres) sota pals, amb Salva Torreño, Morales, Castillo i Lucas Viña en defensa; Àlex Fernández i Adri Lledó de pivots; Alan, Josu i Alberto Fernández més avançats; i Aythami com a referent ofensiu.
Al municipal del Guinardó, una subtilesa d'Aythami al minut 16 ha posat per davant un Terrassa que jugava a plaer. Els barcelonins s'han estirat una mica després, però sense generar massa perill.
El domini terrassista ha continuat després del pas per vestidors, però al minut 82, una internada per l'esquerra del paraguaià Favio Osorio, que ha rematat gairebé sense angle, ha significat l'empat. Els penals han deixat fora el Terrassa d'un torneig que volia revalidar, ja que n'és el vigent campió.