Derrota del Jabac a Cerdanyola

Publicat el 14 de desembre de 2020 a les 21:07
El Jabac va caure en la seva sortida al camp d'un Cerdanyola que va estar més encertat en atac que el conjunt egarenc. Un gol a la sortida d'un córner de Navarro va donar avantatge els locals al primer temps. El segon gol el va fer Tebar en un llançament de falta. El Jabac va fallar un penal en el tram final de l'encontre que hagués pogut canviar l'escenari.

Cerdanyola FC, 2

Camacho, Ramírez, Tébar, Escoto, Costa, Carmona (Salvia, m. 67), Fernández (Rodríguez, m.62), Paredes, Navarro (Martín, m. 46), Salido i Nfinaf (Ortiz, m. 77)

Jabac, 0

Celaya, Gómez, Tenorio, Romoleroux, Carrasco, Estruch (Pérez, m. 66), Garrido, Mauri (Solari, m. 46), Cartaña (Torres, m. 66), Guitart i Celaya.

Àrbitre. Joan Masip. Va amonestar Costa, Tebar, Escoto, Carmona, Paredes i Tebar (2) del Cerdanyola; i Romoleroux i Guitart, del Jabac. Va expulsar en el minut 79 Escoto, del Cerdanyola.

Gols. 1-0, m. 34, Navarro; 2-0, m. 69, Tebar.