De l'avinguda de Béjar al carrer de Sant Quirze. Aquest va el el recorregut de la fugida eixelebrada que va protagonitzar aquest diumenge el conductor d'un vehicle a Terrassa. Dos policies van resultar ferits en la persecució. El sospitós anava drogat i sense carnet en vigor, segons el cos policial. Es va estavellar contra la façana d'un edifici. Va acabar detingut.
L'actuació, efectuada per la Policia Municipal, va començar a les 15 hores d'aquest diumenge passat, 13 d'abril, a l'avinguda de Béjar. Una dotació del cos local feia seguiment d'un vehicle sospitós. Quan el conductor es va adonar de la vigilància policial, va iniciar la fugida a gran velocitat.
Tot va començar, doncs, a Sant Pere Nord, i va finalitzar al Centre. Desenes de testimonis van observar la persecució, fins i tot per carrers cèntrics com el del Puig Novell.
Accident final
Perseguit i perseguidors van arribar fins el carrer de Sant Quirze, on va acabar tot. Allà, el turisme del sospitós es va estavellar contra la façana d'un edifici, causant-hi danys.
Dos agents estaven ferits, amb lesions que en principi semblaven de pronòstic lleu. El conductor va donar positiu en consum de drogues i havia perdut la vigència del carnet. Va ser detingut i traslladat a dependències policials. Com a mínim, serà investigat per dos delictes: conducció temerària i atemptat contra agents de l'autoritat, sense oblidar el fet d'anar al volant d'un vehicle sense tenir vigent el permís.