
El Terrassa FC, subcampió català masculí de futbol platja
El conjunt egarenc va perdre a la final contra el Roses Platja

- El Terrassa FC, subcampió català masculí de futbol platja
Ara a portada
-
Terrassa El ple ajornat es farà dimecres i inclourà una proposta d'expedient sancionador a Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Tot per Terrassa anuncia accions legals per la samarreta de la portaveu de Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa La històrica Llibreria Boada Riera torna a obrir en forma d'hamburgueseria el dilluns Redacció
Publicat el 11 de juny de 2023 a les 18:08
L'equip masculí del Terrassa FC s'ha proclamat subcampió de Catalunya de futbol platja. La competició s'ha disputat a la platja del Rastrell de Roses i els egarencs han perdut a la final contra el Roses Platja per 12 a 1. Jordi Iborra ha estat l'autor de l'únic gol del Terrassa FC a la final.
El Terrassa FC va arribar a la final després de ser primer del seu grup, superant el Black Wolf Beach Soccer per 5 a 3 i el Roses City per 6 a 4. L'equip del Terrassa FC està format majoritariament per components del seu equip de futbol sala. Els jugadors que van disputar la final van ser Diego Blanco, Alex Borrego, Jordi Iborra, Sergio Blanco, Gabriel Molina, Salvador Montero i Iker Garcia.
[caption id="attachment_490845" align="aligncenter" width="700"]
Borrego amb el trofeu de subcampió / FCF[/caption]
Pel que fa a la categoria femenina, l'EF Bonaire ha quedat fora de la final després de perdre els dos partits de la primera fase per 4 a 2 contra el CN Caldes i per 8 a 3 contra el Talents.
