
Xavi convoca Mika Mármol a la pretemporada del Barça
El jove defensa egarenc ja va debutar la temporada anteror en el primer equip

- Xavi convoca Mika Mármol a la pretemporada del Barça
Ara a portada
Publicat el 04 de juliol de 2022 a les 20:30
El defensa terrassenc Mika Mármol és un dels futbolistes del filial que s'han incorporat a fer la pretemporada del primer equip del FC Barcelona, a les ordres de Xavi Hernández. El conjunt blaugrana ha començat la feina aquest dilluns amb la realització de les proves mèdiques i el primer entrenament. Un total de 23 jugadors, del primer equip i del filial, s'han incorporat a la feina.
[caption id="attachment_411342" align="aligncenter" width="700"]
Primer dia de feina per un cos tècnic terrassenc. Des de l'esquerra, Sergio Alegre, Xavi Hernández, Òscar Hernandez i Iván Torres / German Parga - FC Barcelona[/caption]
Mika Mármol ja va tenir l'oportunitat de debutar en el primer equip del Barça la temporada anterior després de completar un gran exercici amb el Barça "B". El jove futbolista terrassenc pot actuar de lateral esquerrà i de defensa central. De moment, el club no ha decidit quin serà el seu futur immediat, ja que podria quedar-se en el segon equip o bé anar cedit a un club de categoria superior per continuar la seva progressió.
