Comarca

Alerten del perill de litigi pel camp de golf

El plenari de Matadepera aprova el tancament de l’equipament amb un resultat ajustat

Carme Campanyà va prendre possessió del càrrec de regidora / miquel badia

L’oposició, formada per Suma’t i Junts, ha alertat al ple de Matadepera d’aquest dilluns que la desestimació de totes les al·legacions presentades pel tancament i canvi d’ús del Camp de Golf Municipal aboca l’Ajuntament al litigi contenciós administratiu.

El plenari ha votat l’aprovació definitiva de la supressió del servei del camp de golf municipal. L’alcalde Guillem Montagut ha recordat que la gestió de l’equipament generava pèrdues anuals i només tenia 55 abonats. Per la seva banda, el regidor d’Esports, Francesc Llobet, ha defensat que “les al·legacions han estat degudament estudiades i desestimades pels serveis jurídics”. Com en la votació inicial, al gener, Som-hi Matadepera, ERC i la regidora no adscrita Dolors Martí han votat a favor de tancar el camp de golf i Suma’t, Junts i l’altra regidora no adscrita, Núria Garcia, han votat en contra.

Pel portaveu de Suma’t, Nil López, les al·legacions s’han descartat “amb la prepotència de qui governa d’esquena al poble: desestimant-ho tot i de manera genèrica”. López ha alertat que el tema “segurament derivarà en un contenciós amb tot el que comporta en costos econòmics i desgast institucional”. També crític, Gabriel Pirla, de Junts, ha qüestionat si “mentre el jutjat no es pronunciï continuarà sense fer-se cap mena de manteniment?”.

Durant el ple ha pres possessió la regidora Carme Campanyà que ocuparà el lloc al govern de Jordi Mercader.

Rebut de l’aigua

Un 15% és l’augment estimat del rebut de l’aigua amb la modificació de l’ordenança reguladora aprovada en sessió plenària. Suma’t i Junts van votar-hi en contra durant el ple.

To Top