Esports

Amb marge per a tot, però sense badocar

Les últimes dues derrotes consecutives que ha patit el Terrassa FC no deixen l’equip en una situació crítica i encara és a prop de les places de “play-off”, si bé no pot badar gaire més

Aquest diumenge, els jugadors de l’equip de Víctor Bravo tornaran a jugar a l’Estadi Olímpic, contra un altre rival directe, l’Espanyol “B” / nebridi aróztegui

La derrota del Terrassa FC va ser dolorosa perquè era contra un rival directe i perquè l’equip no n’encarrilava dues de consecutives des del passat mes de setembre, quan va caure a casa contra l’Europa (0-1) i en el camp de la Peña Deportiva (2-0). Però tampoc suposa un daltabaix definitiu per als de Víctor Bravo que estan encara ben posicionats per aconseguir l’objectiu principal i més assequible, que és el d’assolir la classificació per a la disputa del “play-off” d’ascens a la Primera Federació.

De fet, tot està encara molt igualat i els terrassistes estan a només tres punts de la cinquena posició, la primera que permet jugar la promoció per pujar de categoria. És cert que, tant per davant com per darrere, té a rivals molt a prop, però també és una realitat que depèn de si mateix per aconseguit el seu objectiu.

Molt més complicada està la primera plaça, la que dona l’ascens directe, que ara té a vuit punts, tres més que abans de caure en el camp del Torrent diumenge passat. La situació per als de Víctor Bravo, a la jornada 25, és molt més favorable que la de la passada temporada. Ara fa un any, a aquestes altures del campionat de lliga, el Terrassa FC també era vuitè a la taula classificatòria, però llavors tenia 33 punts i estava a onze de l’Hércules, que era el cinquè, amb 44 punts. L’equip alacantí, finalment, va ser el primer a la conclusió de la lliga regular i ara és equip de la Primera Federació.

A la temporada 2022-2023, els egarencs, a la jornada 25, eren sisens, amb 37 punts, a només un del cinquè classificat, el Formentera. A la campanya 2021-2022, la de l’estrena de la Segona Federació, el Terrassa FC, a aquesta altura del campionat de lliga era novè, amb 34 punts, a cinc de la primera posició de promoció per pujar, llavors en mans de l’Ibiza.

Entre els millors

Tot i tenir marge per estar entre els millors a la finalització de la lliga regular, el conjunt de Víctor Bravo no pot badar més i ha de començar a enlairar-se aquest diumenge a l’Estadi Olímpic, amb la visita de l’Espanyol “B”, un altre rival directe.

Per a aquest compromís, el tècnic aragonès recuperarà al centrecampista Martí Soler, absent la passada jornada per sanció i s’haurà de veure com evoluciona el defensa central Borja López de la seva lesió. Diego Garzón, serà baixa.

To Top