Cultura i Espectacles

Les obres de la biblioteca del Districte 5, a finals de 2027 o 2028

Els terrenys del Pla del Bon Aire on s'hi edificarà

La directora del servei de biblioteques, Maria Gental, confirma que la primera pedra de les obres de la nova biblioteca del Districte 5 no arribarà “fins a finals de setembre o principis de 2028”.

Fins llavors, “hi haurà el període d’al·legacions, el desenvolupament del projecte guanyador i el projecte arquitectònic…”, afegeix. Tota manera, esperen poder inaugurar el nou equipament el mateix any 2028. La biblioteca es construirà al parc del Pla del Bon Aire, a l’avinguda de Béjar, al costat de la llar d’infants Patufet i una zona de jocs infantils.

L’Ajuntament va obrir un concurs públic del qual han resultat finalistes tres empreses. La proposta que porta per nom “Terra alta”, presentada per l’estudi Harquitectes Area Productiva, SLP, ha estat la que ha aconseguit una major puntuació (però encara es poden fer al·legacions).

Les obres de la biblioteca del Districte 5, a finals de 2027 o 2028
To Top