L’avís d’un vigilant de seguretat ha facilitat la detenció de tres individus acusats de robar en una obra de Terrassa uns minuts abans.
La intervenció, realitzada per la Policia Municipal, ha tingut lloc aquesta matinada de dimecres al barri del Segle XX.
Eren les 3 hores quan un vigilant de seguretat ha alertat dels fets: comunicava a la policia que havia vist tres sospitosos en l’interior d’una obra.
Intent de fugida
Unitats de la Policia Municipal s’han dirigit al punt indicat pel testimoni i han localitzat una furgoneta amb la qual els sospitosos volien marxar de la zona. Uns testimonis han vist dotacions policials a la intersecció del carrer de las Navas de Tolosa amb el del Pare Font.
Els agents han aturat el vehicle, però un dels ocupants ha baixat de la furgoneta i ha fugit a peu. Els guàrdies, no obstant això, han interceptat el tres individus, que han acabat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. A la furgoneta hi havia eines sostretes de l’obra.
