Esports

El CN Terrassa cau eliminat per 10 a 12 a mans del Sabadell

Els de Dídac Cobacho perdien per 5 a 11, però un parcial de 5 a 1 a la segona meitat els ha mantingut amb opcions fins al final

Oriol Rodríguez, defensat pels jugadors del Sabadell Alexander Brant i Alberto Barroso / rfen

S’ha acabat la Copa del Rei per al CN Terrassa. Els de Dídac Cobacho han perdut aquest divendres per 10 gols a 12 en el segon enfrontament de quarts de final d’aquesta 39a edició de la Copa del Rei que es disputa a la piscina de Sant Sebastià de Barcelona.

Tot i la derrota, els egarencs han ofert una molt bona imatge, especialment a la segona meitat, davant dels de Quim Colet, que han hagut de suar de valent per acabar classificant-se per a la primera semifinal de dissabte, on es trobaran amb el CN Barcelona, que en el primer partit d’aquest divendres ha superat per 13 gols a 7 al Tenerife Echeyde.

El CN Sabadell ha sortit molt fort, anotant un parcial de 0 a 4 en menys de quatre minuts gràcies als gols de Jan Pérez, Aklexander Brandt, Tiago Carrio i l’exterrassista Alberto Barroso. El primer gol dels egarencs no ha arribat fins al minut 5 de joc, quan Joe Bruce ha fet el 4 a 1. Un penal transformat per Kanstantsin Averka al tram final ha significat l’1 a 5, mentre que Gerard Cuacos, màxim anotador del matx amb quatre dianes, ha fet el 2 a 5 amb el qual s’ha tancat el primer període.

Al segon, un altre penal transformat per Barroso ha situat el 2 a 6 a l’electrònic. Axel Corres ha fet el setè, però pocs segons després, Cuacos ha replicat. El matx ha esdevingut una anada i tornada d’ocasions i gols, fins que Jordi Chico ha marcat a l’últim segon i ha deixat el marcador en un esperançador 5 a 8.

Opcions desaprofitades

La igualtat ha continuat en el tercer acte. El Sabadell intentava en tot moment escapar-se en el marcador per talde tenir un final de partit plàcid, però els de Cobacho han mostrat els seus millors minuts de joc, contestant una vegada i una altra les accions ofensives dels sabadellencs. Brant, Corres i Averka han enfilat el marcador fins al 5 a 11, però llavors ha arribat la reacció del CN Terrassa. Tres gols de Teclas, Cuacos i Bargalló han tornat als de Cobacho al partit. Averka ha fet el 8 a 12, però Pericas ha deixat l’avantatge en només tres gols (9-12).

Al quart període, el CN Terrassa ha tingut fins a cinc ocasions de posar-se a un sol gol de distància del Sabadell, que no ho ha passat gens diferent. Només faltava un gol per veure, el 10 a 12 que ha anotat Ignasi Bargalló quan faltaven set minuts. El Sabadell no era capaç de definir en atac, mentre que el CN Terrassa tampoc no ha estat encertat davant la porteria defensada pel madrileny Edu Lorrio. Al final, amb més patiment de l’esperat, el CN Sabadell ha avançat fins a semifinals.

To Top