Liam Patton és Ceo de Big Imagination Games, pioners en crear un joc per al rellotge d’apple.
Amb més de 10 anys d’experiència al sector, en Liam Patton va veure una oportunitat de negoci quan la marca de la poma va anunciar la novetat del seu rellotge intel·ligent, l’Apple Watch. Així va néixer, el març passat, Big Imagination Games (Sant Cugat).
Per què van anar tan ràpid en crear un joc per al rellotge?
Hem estat els primers a Espanya en treure un títol pensat per a l’Apple Watch perquè creiem que els jocs per als wereables, és a dir, els dispositius tecnològics que portem a sobre i interactuen amb nosaltres, creixeran molt.
Amb aquest joc, el “Safe: Code Brakers” han tingut l’acceptació que esperaven?
Potser els usuaris no l’han descarregat tant com haguéssim volgut. I és que els rellotges intel·ligents encara són una plataforma molt nova. Però la feina ens ha servit per posicionar bé l’empresa de cara a futurs projectes.
Què cal preveure en elaborar un joc per a un “smartwatch”?
El rellotge sempre el portes amb tu. Tens la pantalla al davant, així que acostumaràs a fer ràfegues de joc molt curtes, però constants. Davant d’una tauleta hi sols passar més hores. És a dir, l’experiència de joc resulta més immersiva.
El escenaris són secundaris en una pantalla tan petita?
El jugador d’avui exigeix que mai deixem de banda el disseny, tot i que l’adaptem a una pantalla tan xica. A més, en el futur serà normal, en un títol per a tauletes, gaudir d’una part complementària del mateix joc al nostre rellotge.